Monday, November 29, 2010

Cara Tengok Kasut Kulit Babi

Takot kan kan kan kalau terbeli atau terpegang atau pun terberkasutkan kasut berkulitkan BABI. Lepas tu paling benci kalau terpegang apa-apa barang dekat Shopping Complex yang berkulitkan BABI. Sebabnya terpegang sebab sign kecil je "PIG LINING SKIN" betol-betol dekat tepi kasut (T_T)!

Lepas tu terus marah BABI punya bla bla bla apalah yang best sangat pakai kasut kulit babi apalah yang seronok sangat pakai beg kulit BABI, apalah yang best sangat kulit BABI pakai dekat pinggang(tali pinggang), apalah yang bagus sangat simpan duit dalam kulit BABI(dompet/wallet).













Jangan disangka kasut cantik tidak berkulitkan BABI! Takot takot!
















Ini struktur kulit BABI. Ada tiga dot dan strukturnya akan berulang-ulang. Mulai sekarang kena ingat struktur kulit BABI supaya tidak tertipu dengan mana-mana kedai dan supplier yang hanya nak DUIT! Walaupun tiada tanda/sign "PIG LINING SKIN", kita masih perlu berhati-hati supaya tidak berkulitkan BABI sepanjang hidup.














Kalau nak beli makanan mesti tengok expired date. Kalau nak beli barang berasaskan kulit mesti tengok struktur kulit.
















Setiap kali mahu beli barang yang berasaskan kulit, mesti tengok struktur kulit itu dahulu. Hati-hati sebelum membeli. Jadilah pengguna bijak!



Resources/Sumber: Email :)




1 comment:

terataiflowerz said...

NK SHOPPING Y BAWAK MUN AR..SBB MUN EXPECT CM NE NK TGK KULIT BABI..HIHIHI